اپن وی پی ان لینوکس - TurboVPN | خرید VPN پرسرعت

اپن وی پی ان لینوکس

راهنمای نصب اپن وی پی ان لینوکس

برنامه اپن وی پی ان لینوکس Network-Manager-OPENVPN را از Ubuntu Software Center دریافت و نصب کنید. فایلهای کانفیگ را دانلود کرده و از حالت زیپ خارج کنید.

بعد از نصب برنامه Network-Manager-OPENVPN وارد منوی تنظیمات شبکه شوید و از طریق مسیر VPN Connections بر روی گزینه Configure VPN کلیک کنید و از تب VPN گزینه Import را بزنید و یکی از فایل های کانفیگ موردنظر خود را انتخاب کنید.

با اینکار تمامی تنظیمات لازم برای اتصال انجام شده است و تنها لازم است نام کاربری و رمزعبور خود را در بخش Username و Password وارد کرده و تنظیمات را Save کنید.

برای اتصال تنها کافیست از مسیر VPN Connections در منوی تنظیمات شبکه، سرور موردنظر خود را انتخاب کرده و به آن وصل شوید.

 

نکات مهم:

– این آموزش بر اساس تنظیمات موجود در توزیع ابونتو نوشته شده است ولی برای سایر توزیع های لینوکس مانند فدورا نیز قابل استفاده است اما ممکن است در مسیر تنظیمات و برنامه‌های لازم تفاوت‌های وجود داشته باشد.

– سرعت سرورهای UDP بیشتر از TCP می‌باشد اما متاسفانه دسترسی به این پورت در بعضی از ISP ها مسدود شده است، لذا در صورت مشاهده خطا در اتصال از سرورهای TCP استفاده کنید.

– در صورت مشاهده خطا در اتصال، قبل از تماس با بخش پشتیبانی ابتدا مطمئن شوید که از آخرین فایل‌های کانفیگ استفاده می‌کنید.

تاریخ آخرین تغییرات: ۱۳۹۲/۱۱/۱۲

در صورتی که قصد خرید وی پی ان دارید ، جهت خرید vpn از لینک زیر اقدام نمایید.

User Ratings